.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديد مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران از مركز بهبود وكاهش آسيب معتادان استان

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان از مركز بهبود و كاهش آسيب معتادان شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران بازديد كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان در اين بازديد كه معاونين داوطلبان و جوانان هلال احمر استان نيز حضور داشتند،سرهنگ مرادي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گزارشي از برنامه هاي اين مركز و چگونگي پذيرش و ارائه خدمات لازم به معتادان اين مركز ارائه نمود.

وي گفت:اين مركز يكي از مراكز مجهز 18 گانه در قالب ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر در كشور است كه ظرفيت پذيرش 420 را دارد.وي افزود:در 9ماهه سال جاري اين مركز 1193نفر از معتادان را پذيرش و تحت درمان قرارداد.

وي در ادامه از همه دستگاهها ي اجرايي و خيرين خواست اين مركز را در جهت نيل به اهداف متعالي كه همان نجات معتادان و در نهايت نجات جامعه است كمك كنند.

در ادامه مهدي ولي پور مديرعامل جمعيت هلال احمر استان با تقدير از تلاش هاي مسئولان و خدمات ارائه شده در اين مركز گفت: به اعتقاد ما همه بايد به سلامت جامعه و حفظ روح نشاط و جريان طبيعي زندگي در جامعه كمك كنند و جمعيت هلال احمر به عنوان موسسه اي كه تسكين آلام بشري و صيانت از كرامت انساني ماموريت اصلي آن است در راستاي كمك به اينگونه مراكز از هيچ كوششي فروگذار نمي كند.

وي توانمندسازي معتادان را براي برگشت به جامعه و كانون خانواده بسيار مهم برشمرد و براي ارائه كمك هاي حمايتي در حد مقدورات جمعيت هلال احمراستان قول مساعد داد.

در پايان مديرعامل جمعيت هلال احمراستان از بخش هاي مختلف اين مركز بازديد و در جريان چگونگي خدمات قابل ارائه آن قرار گرفت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.